... Τί είναι, όμως, ο εαυτός;
Είναι η επιτομή όλων όσα θυμόμαστε.
Γι' αυτό και το τρομακτικό στον θάνατο
δεν είναι η απώλεια του μέλλοντος,
αλλά η απώλεια του παρελθόντος.
Η λήθη είναι μια μορφή θανάτου,
παρούσα στη ζωή ...

[Μίλαν Κούντερα]
__________________________________________________

Σάββατο, Ιουλίου 21, 2007

Αγάπη μου όλα καλά


Είναι κάτι σαββατόβραδα που γυρνάω σπίτι και δεν βρίσκω ούτε τη μοναξιά μου.
Είναι τα πιό δύσκολα σαββατόβραδα. Οι πιό πικρές στιγμές.
Βρίσκουν ευκαιρία και τρυπώνουν οι ερωτήσεις. Κάτι ερωτήσεις ...

-Πού πάει ο έρωτας όταν πεθάνει;

Κάθε φορά τα ίδια. Ψάχνω την απάντηση στο πιοτό και τη μουσική. Γουλιά και καψούρα.
Τραγούδι και κόμπος. Ένα δάκρυ που δε λέει να στάξει. Μια ματιά που θαμπώνει, ένα μυαλό που θολώνει.

Αγάπη μου όλα καλά
δεν ζητάω πιό πολλά
είσαι 'δω κι είναι πάντα αυτό αρκετό
και όσα δεν έχουμε πει
μέσα από τη σιωπή
χρόνια τώρα φωνάζουν σ' αγαπώ.


-Τι στο διάολο έκανα; Τί στο διάολο δεν έκανα;
Κάτι ερωτήσεις ...

Απ' το κορμί μου δε θα βγεις ποτέ,
δικό μου σώμα και κορμί μου δυο φορές,
χαρά στον πόνο μου και τραύμα στις χαρές,
πώς να ξεχάσω, πώς να ξεχάσω...

Τα μεγάλα μάτια που με χάιδεψαν,
τα ζεστά σου χέρια που με άγγιξαν
και τα τόσα λόγια που δεν πρόλαβα,
σε βαθύ πηγάδι θα το πω, πόσο σ'αγαπώ.

Και ξαφνικά τέρμα οι ερωτήσεις. Όλα έχουν απαντηθεί:
Γυναίκα μου,
ακούω το ταξίδι σου στο αίμα μου
ακούω να περπατάς μεσ' στη ψυχή μου
μονάκριβη εικόνα μεσ' στο βλέμμα μου
Γυναίκα μου,
Γυναίκα μου, ζωή μου

Ένα χαμόγελο που κανείς δεν βλέπει, μια φωνή που μόνο εγώ θέλω ν' ακούω:

την ώρα που μου λές
"είμαι δική σου"
πεθαίνω
.
.
Είναι κάτι σαββατόβραδα που δε γουστάρω ...

45 σχόλια:

μαριάννα είπε...

Αααααχ! Νά 'τανε η καψούρα ψώρα... θα γέμιζε όλη η χώρα!
:))))))))))
Δείξ' της το ποστ βρε συ να λιώσει...
Κοίτα τώρα, μη φανταστείς πως δε σε συμμερίζομαι, αλλά χαμογελάω και σας καμαρώνω. Μεγάλη τύχη να είσαι ακόμα τόσο ερωτευμένος! ;)
Και χαλάλι και τα πικρά Σάββατα... Γιατί δε βγαίνετε παιδί μου; Κλείσε τραπέζι να την πας σε μουσικές και κεριά και.... άλλα!
Ελάτε Αθήνα να πάτε «Ακρωτήρι»...
Και ψιτ! Αύριο θα είναι μια καινούρια μέρα, ε;
Σε φιλώ...

μαριάννα είπε...

Κορδελιά μου!
Τι θα πει ερωτευμένος; Είναι τάχα αυτό που λέμε πιασμένος; Τυλιγμένος στόν έρωτα; Πόσο αταίριαστη ομοιοκαταληξία! Σαν να μη μπορεί να επιθυμήσει τίποτα κανείς- τότε ποιός είναι ελεύθερος; Κι αν ήμουν ελεύθερος, πως θα μπορούσα να ποθώ; Αλλιώς· αν ήμουν ελεύθερος, ελεύθερος σαν το πουλί, τότε γιατί ποθώ; Ποθώ όταν έρχομαι κοντά Σου, ποθώ όταν φεύγω από κοντά Σου, όταν κάθομαι στο πλάι Σου ποθώ.
Ο πόθος είναι μια αιώνια αγωνία.

SOREN KIERKEGAARD, Diario de un seductor
Σαίρεν Κίρκεγκωρ, Το ημερολόγιο ενός διαφθορέα

night blue είπε...

Den eimai erwteymeni alla me sygkinises polu. Sygkinoumai syxna me ti mousiki i me tainies. Epistrefw pisw sto post. Den oloklirwsa tin akroasi kai tin anagnwsi tou.

night blue είπε...

Akou tis sumvoules tis Giteytrias! O,ti omorfo exoume prepei na to timoume kai na to frontizoume. Oxi mesa mas alla na to deixnoume me praxeis dynamikes. Ali se emas pou akoma eimaste anazitites.

night blue είπε...

Katapliktikos o Dionysiou ki edw dinei resta. Kai to tragoudi tou Terzi eixe stixous me polu aisthima tous opoious xrwmatize o tragoudistis lexi pros lexi.

night blue είπε...

Kali Kyriaki, cropper!

cropper είπε...

Βρε κορίτσια, δεν είμαι και του θανάτου!
Μόνος στο σπίτι έμεινα (λόγω δουλειάς), τα παιδιά έφυγαν για σαββατοκύριακο, η γυναίκα μου για όλη την βδομάδα και είπα να κάνω ένα postάκι ... σαν ερωτευμένος.
:)
Ευχαριστώ σας και φιλώ σας.

μαριάννα είπε...

Δε μας χ..... ρε Νταλάρα! :ΡΡΡΡ
Για μια βδομάδα έφυγε η κοπέλα και κάνεις έτσι; Έλεος! Αυτή κι αν είναι αρχοντοκαψούρα πολυτελείας! Εμείς δηλαδή να κόψουμε τις φλέβες μας; Καλά λέει η Vain!
Θα την πάθεις σαν το βοσκό με τα πρόβατα. Όταν θα είσαι κουρέλι θα λέμε: Άστον αυτόν έτσι σκούζει, θα πήγε η cropperina για ψώνια και θ' άργησε πάνω από μισάωρο! :Ρ
Λυπήσου μας cropper κάνει και ζέστη! :))))

cropper είπε...

ghteytria καλή μου,
γιατί μου μιλάς έτσι;
Εγώ έβαλα Τερζή και Διονυσίου (τον άλλον, τον Λέκκα, τον ξέρεις;) για συμπαράσταση στον Νταλάρα σου κι εσύ με κοροϊδεύεις;

Unknown είπε...

ξημερώνει, ξημερώνει κυριακή,
μη μου λυπάσαι
είναι όμορφη, είναι όμορφη η ζωή
να το θυμάσαι
μη μου λυπάσαι

κρόπερ, δεν ξέρω σε ποιον το λέω, έστω και ετεροχρονισμένα!
το τραγούδι πάντως είναι πολύ όμορφο, έτσι δεν είναι;

στον παλιό φωνόγραφο...

ange-ta είπε...

Ρε τι γίνεται εδώ πέρα;
Χαμός στο ίσωμα!
φιλιά πολλά σε ερωτευμένους πρώτα και μετά και στους υπόλοιπους

Vangelis είπε...

Cropper Μπαγάσα.
Κατάλαβα τι μούτρο είσαι.

Είσαι διαφθορέας.
Είσαι ένας τιποτένιος.
Είσαι …
Είσαι…

Το κόλπο του κορίτσια σύμφωνα με τις δημοσιογραφικές μου πληροφορίες, είναι το εξής:

Διάλεξε την θηλυκή αφρόκρεμα της ελληνικής blogόσφαιρας.
Κορίτσια με λεπτό γούστο.
Κορίτσια με πάθος για την μουσική.
Γυναίκες με άποψη και γνώσεις για την μουσική.
Γυναίκες που ματώνουν και δακρύζουν με το άκουσμα της ποιοτικής μουσικής.
Τους έγινε απαραίτητος.
Τις μάγεψε.

Και ακούστε ακούστε…
Αν είναι ποτέ δυνατόν.

Έβαλε στοίχημα (ένα μυθικό ποσό) με τον ακατονόμαστο, ότι σε ένα μήνα η αφρόκρεμα της Ελληνικής θηλυκής blogόσφαιρας (υπάρχει λίστα που θα την δημοσιοποιήσω) θα παίζει ΒΑΣ ΒΑΣ ο Παρασκευάς…

Cropper το σκοτεινό σου σχέδιο δεν θα περάσει.

Θα κάνουμε μία σύναξη και θα σου ανακοινώσουμε την τιμωρία σου.

ange-ta είπε...

πάλι έχασα το logo

ange-ta είπε...

όχι πήγε στα σύρματα!

Unknown είπε...

εγώ πάλι έχασα επεισόδια απ'ό,τι φαίνεται.
να σε ρωτήσω ρε βαγγέλη: περνιέμαι κι εγώ ότι ανήκω στην αφρόκρεμα των θηλυκών της μπλογκόσφαιρας κι ότι έχω και γνώσεις μουσικής;;
δεν πας καλά μου φαίνεται...
αλλά εντάξει. το αποδέχομαι, μια και το λες...
εσείς οι άντρες κάτι ξέρετε!

cropper είπε...

Βαγγέλη,

Τι μαρτυράς ρε 'συ, τι μαρτυράς;

Σου προτείνω τα μισά, αρκεί να σταματήσεις τις αποκαλύψεις.

ange-ta,
άσε...
άμα το βρεις κόλλα το με logo...

abttha,
περνιέσαι και παραπερνιέσαι κορίτσι μου αφρόκρεμο, αλλά τα σχολικά σου σύνδρομα δεν σ' αφήνουν να το πιστέψεις :)

Όσο για τις γνώσεις μουσικής, Τον Ρέμο δεν τον ξέρεις; Ε, αρκεί...

cropper είπε...

Τελικά, κορίτσια, καλά περνούσαμε, μια ωραία ατμόσφαιρα ήμασταν, μέχρι που φάνηκε αυτός ο Βαγγέλης.

Ήταν ένα ωραίο σαββατοκύριακο. Άρχισε παράξενα, συνεχίστηκε κάπως και τελείωνει με γέλιο.

ΥΓ. Ευτυχώς, δεν φάνηκε ο Γιάννης.
Ακόμα.

night blue είπε...

Kai den ...matwnoume! Mia xara eimaste, k. Vaggeli. Parakalw polu!
:-))

μαριάννα είπε...

Μήπως εγώ τυχαία ποστάρισα σε αυτό το μπλογκ, το απόσπασμα από το ημερολόγιο ενός διαφθορέα, Βαγγέλη μου, φίλε και προστάτη των γυναικών! :))))

Ανώνυμος είπε...

σε μενα ερχεται και τον ανασταίνω, οπως θαράπευσα και τον ανάπηρό σου.

Ανώνυμος είπε...

άντρες κι αγοράκια,
να οργανωθούμε. Δεν γίνεται ο ένας να κάνει χαλάστρα στο άλλον. Άντε μπράβο!

γυναίκες και κοριτσάκια,
Κορδελιές μου!...

παναγία βρεσθενίτισσα,
μεγάλη η χάρη σου. Τι ανάπηρους; Εδώ, μιλάμε και νεκρούς ανασταίνεις.

nick είπε...

"σκιές ονείρων είμαστε, σύννεφα που περνούμε-βάλτε να πιούμε"

nick είπε...

Οk, ναι, μάλλον είναι άσχετο αυτό το τραγούδι. Μια καλημέρα πέρασα απλώς να πω. Καλημέραααααααααααααααα
(και καλή βδομάδα)

cropper είπε...

nick,
Καλημέρααααα και καλωσόρισες!

Βρε εδώ είναι όλο το blog άσχετο, το τραγούδι θα μας πείραζε...

Unknown είπε...

de μετανιώωωωνωωω
που αγάπησα εσένα μόοοοονο
δε μετανιώνω

κλπ κλπ.
(το μόνο είναι απλώς λόγω ομοιοκαταληξίας, ποιητική αδεία να πούμε)
κρόππερ, με χάλασες εμένα τώρα.
δλδ επειδή σουλατσάραμε στο μπλογκ σου με άνεση θα μας πεις τώρα ότι είμεθα και άσχεται;
αγόρια, μαζεύτε τον!
για να μην πω στο βαγγέλη ότι καλά σου έκανε τη χαλάστρα του, προφητική ήταν μάλλον!
:)
καλό απόγευμα, μία ασχετοσύνη ακόμη!

Vangelis είπε...

Καλησπέρα cropper.
(με σένα θα τα πούμε αργότερα…)

@ abttha
Αγαπητή κυρία δεν φταίω εγώ.
Έχω μία λίστα στα χέρια μου, που έχει και το όνομα (Nick Name) σας.
Η λίστα έχει τίτλο «Θηλυκή αφρόκρεμα της ελληνικής blogόσφαιρας» και υπότιτλο «πρέπει να αλλοτριωθούν σε ένα μήνα».

Vangelis είπε...

Κ Α Λ Η Σ Π Ε Ρ Α ...

Από το γραφείο τύπου της μπουρδελότσαρκας:

Ο Vangelis, παρουσία της εισαγγελέως Λίτσας Ακατονομάστου, δύο εκπροσώπων του Cropper, και πλήθος δημοσιοκάφρων δήλωσε με στεντόρεια φωνή:

Συγνώμη ήταν όλα ένα λάθος μου.
Το έκανα κινούμενος από ταπεινά ένστικτα, δίχως να σκεφτώ ότι μπορούσα να θίξω το image του cropper.
Όλα ήταν ένα ψέμα. (όλα εκτός από την λίστα).
Ζητώ ειλικρινώς συγνώμη από τον Cropper.

(cropper o λογαριασμός μου: Alpha 3110000A500556000666)

Unknown είπε...

βαγγέλη μου! με καθησύχασες που διευκρίνησες ότι στη λίστα σου, είμαι μεν μέσα, αλλά όπως διευκρίνησες είμαι υπό μορφήν νικνέιμ, καθότι μια κυρία σαν κ μένα δεν δίνει το ονοματάκι της έτσι εύκολα, ε;
(χα χα χα)
αφρόκρεμα, αφρόγαλα, φρεντουτσίνο, καφές της γητεύτριας, σημερνή τσάρκα (όχι μπουλδελότσαρκα) στο διαδίκτυο με το καρτιέ λίμπρ, γέλιο εδώ,
άντε ρε παιδιά,
δε ξέρετε πόσο το έχω ανάγκη το χαμόγελο σήμερα!
είναι απ'αυτές τις μέρες που πονάνε διάχυτα.
η έκρηξις αυτή των συναισθημάτων, δεν είναι τυχαία, όπως καταλαβαίνετε!
έχω αγωνία!
ναι μεν, στη λίστα είμαι, αλλά, λόγω μάκρους λίστας, θα μας προλάβεις όλες βαγγέλη μου; κορίτσια, στη σειρά! μη σπρώχνετε!
εγώ δηλώνω πρώτη (και καλύτερη, διότι όταν είσαι πρώτη δεν υπάρχει και μέτρο σύγκρισης).

βαγγέλη, σε τι είμαι πρώτη;
στο τρίποντο;
(νομίζω φιγούρα μπάσκετ είναι, ας ρωτήσω το γιο μου)

σόρρυ παιδιά, μη με παρεξηγείτε...

numb είπε...

Ο Λέκκας έχει πλάκα όταν τραγουδάει, γιατί πάντα άδει με τα μάτια κλειστά. (πιάνω συναίσθημα λέμε!!!). Ο Τερζής καλός είναι, αλλά το ρεπερτόριό του δεν με εκφράζει και πολύ(και καλά τώρα το παίζω ελιτιστής έντεχνος). Για το Διονυσίου, δεν έχω να πω κάτι, αφού δεντονεπρόλαβα. (είμαι πιτσιρίκος-όχι δεν είμαι ο μπλόγκερ πιτσιρίκος, είμαι μικρός σε ηλικία εννόω)

Πάντως, αυτό το σαββατόβραδο εγώ γούσταρα, γιατί είχα πάει σε ένα μπαράκι στη γαλλική Ριβιέρα και έγινα τύφλα. Τώρα όμως δεν την παλεύω, γαμώ τη ζέστη μου μέσα, γαμώ!

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου abttha
και προς όλες τις ενδιαφερόμενες:
Σας παρακαλώ πολύ! Το blog αυτό είναι σοβαρό (κι ας μη του φαίνεται).
Αν θέλετε τον κύριο Βαγγέλη ξέρετε σε ποιά τσάρκα θα τον βρείτε.
Δεν θα του κρατάω και φανάρι τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Βαγγέλη,
είσαι μεγάλη πουτανίτσα.
Με την καλή έννοια το λέω.

Ανώνυμος είπε...

numb,
Άκου "είμαι μικρός"!
Γιατί εμείς σου φαινόμαστε για μεγάλοι;

(στο μυαλό εννοώ)

Unknown είπε...

προς κρόππερ θιχθέντα:
σε παρακαλώ κρόππερ, εμείς στο δικό σου μπλογκ ερχόμαστε! (βαστάμε και τις φιλίες και τα προσχήματα έτσι)
πες και σ'εκείνο το μικρό, ότι όλοι, και προπαντός όλες, μικρές είμαστε! να! ας πάει να δει και το προφίλ μου!
(ο σκελετός δεξιά είμαι εγώ).
δεν ήξερα ότι και στο διαδίκτυο γίνεται του ρέμου, νόμιζα μόνο όταν πηγαίναμε σε κάτι σοβαροφανείς ομιλίες με την ανζε-τα γινόταν αυτό...
τέλος πάντων, θα με κάνετε να νοσταλγήσω διακοπές στο πήλιο για να έρθω κι εγώ να σας γνωρίσω
(μη φοβάστε, δεν έχω αυτό τον καιρό ούτε φράγκα ούτε χρόνο) :)

Γουφ είπε...

παντως εγω, και επειδη ακουσα πιο πανω για βοσκο που αγαπάει τα προβατα, εχω να πω, πως ενας μερακλης βοσκος μου είχε εξομολογηθεί πως προτιμουσε τις κατσίκες, μου ειχε πει και το γιατί, αλλα άστο καλυτερα.

μαριάννα είπε...

Η ζέστη είναι φοβερή! :)
Το ποστ αυτό βγήκε πολύ σουρεάλ!
«Λοιπόν δε ξέρω αν το προσέξατε, αλλά σήμερα είμαστε, μια ωραία ατμόσφαιρα είμαστε... »

Stardustia είπε...

μην πτοείσαι...
είναι πολύ ωραίο μετά από χρόνια γάμου να υπάρχει πάντοτε αυτή η πρώτη σπίθα, αυτή που σε μάγεψε μια φορά και τη φυλάς ως κόρη οφθαλμού για να μη σβήσει...

φύγαμε και εμείς τρεις ημέρες με τη μικρότερη και ο δικός μου πήρε τα άλλα δύο και τα όρη και τα βουνά, γιατί ήταν λέει "άδειο" το σπίτι...

και άστους να ζηλεύουν...

cropper είπε...

abttha,
άφησε τις απειλές κι έλα γρήγορα.
Αυτό είναι μια επιθυμία και μια πρόσκληση. Μακάρι να μπορούσα να διατάζω κιόλας...

cropper είπε...

Ο Γιάννης φάνηκε κορίτσια. Κάνετε πως δεν τον είδατε.

cropper είπε...

ghteytria,
δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά οι ωραίοι μιας ατμόσφαιρας είμαστε.
Κάθε μέρα.

cropper είπε...

zoe,
έτσι είναι. Ειδικά αν αυτή η σπίθα, ήταν για σενα το προσωπικό σου "big bang".

night blue είπε...

Pote tha exoume kainoyrgio post edw? Oeo? :-))

cropper είπε...

vain,
το "έχουμε". Καινούριο, μόνο ως προς τον συνδυασμό των λέξεων...

Ανώνυμος είπε...

Φιλαράκο. καλωσήλθα...
Σου έφυγε μια ολόκληρη εβδομάδα; Ως νομικός θα γνωρίζεις ότι αυτή η ενέργειά της συνιστά το αδίκημα της "εγκατάλειψης συζυγικής στέγης".
Πάντως, εγώ σε είχα συμβουλέψει από παλιά: "χωρσ'την".

cropper είπε...

Αργε ναύτη,
Καλώς ήλθες. Ανανεωμένος;
Μας έλειψες, άσε που θα έβαζες στη θέση του κι εκείνον τον Βαγγέλη. Είδες; Οργίασε ...

Ανώνυμος είπε...

Ένα σονετάκι
(στην κυρία Ρωρερκάρ)

Γλυκιά γυναίκα
χάρες γεμάτη
θεός ποιος σ’ έκα-
ν’ έτσι ευωδάτη

και σου επελέκα
σάρκα δροσάτη
κι άριστα δέκα
που παίρνει μάτι;

Μ’ αφού δικιά μου
δε σ’ έχει κάνει-
όποιος κι αν είναι-
τότε γλυκιά μου
Χάρου δρεπάνι
για μένα γίνε.

---

Γεώργιος Χολιαστός

"Προσπάθησε να πει κάτι γλυκό, αλλά η γλώσσα του κρεμόταν στο στόμα του, όπως ένα σάπιο φρούτο απ' το κλαδί, και η καρδιά του ήταν ένα παράθυρο, μπογιατισμένο μαύρο." (Bernard Malamud)

π ε ρ ί π α τ ο ς (αρχείο):

φρέσκα σχόλια:

Widget by ReviewOfWeb